Regulaminy i polityka prywatności :

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

WWW.BLACKEYECOFFEE.PL

§ 1 Postanowienia ogólne

1. Niniejszy regulamin (zwany dalej: Regulaminem), określa ogólne warunki oraz zasady sprzedaży prowadzonej przez Concept Food Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie (02-672), przy ul. Domaniewskiej 47 lok. 10, NIP: 5213989836, REGON: 523493905, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy-Mokotowa XIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000996734, za pośrednictwem sklepu internetowego działającego pod domeną internetową www.blackeyecoffee.pl (zwanego dalej: Sklepem Internetowym) oraz określa warunki i zasady świadczenia – w ramach prowadzonej sprzedaży – usług drogą elektroniczną. 
2. Niezależnie od innych definicji wprowadzonych w treści Regulaminu, użyte w Regulaminie określenia oznaczają:   
   1) Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;   
   2) Formularz Zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym, za pośrednictwem, którego Klient składa Zamówienie;   
   3) Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, dokonująca Zamówienia w Sklepie Internetowym, posiadająca Konto Klienta w Sklepie Internetowym lub korzystająca z innych usług oferowanych przez Sprzedawcę w związku z funkcjonowaniem Sklepu Internetowego;  
   4) Konto Klienta – indywidualizowany, przypisany dla Klienta panel w Sklepie Internetowym, oznaczony e-mailem wskazanym przez Klienta i zabezpieczony za pomocą hasła, umożliwiający dokonywanie Zamówień, przechowywanie informacji o złożonych Zamówieniach oraz edytowanie danych podanych przez Klienta;  
   5) Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonujący Zamówienia w Sklepie Internetowym, w celach niezwiązanych bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową;  
   6) Produkt – towar będący rzeczą ruchomą, przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu Internetowego, mogący być przedmiotem Umowy Sprzedaży po spełnieniu warunków określonych w Regulaminie; 
   7) Sprzedawca – Concept Food Sp. z o.o. , z siedzibą w Warszawie (02-672), przy ul. Domaniewskiej 47 lok. 10, NIP: 5213989836, REGON: 523493905, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy-Mokotowa XIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000996734, e-mail Sprzedawcy: biuro@conceptfood.pl 

   8) Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu, zawarta na zasadach określonych w Regulaminie, pomiędzy Klientem a Sprzedawcą;  
   9) Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, złożone za pośrednictwem Formularza Zamówienia w Sklepie Internetowym, stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu, przedstawionego przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

§ 2 Usługi świadczone w ramach Sklepu Internetowego

1. Sprzedawca świadczy na rzecz Klienta w ramach Sklepu Internetowego bezpłatne usługi, które stanowią usługi świadczone drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030 ze zm.) (zwane dalej zbiorczo: Usługami lub pojedynczo: Usługą), w szczególności:  
   1) Możliwość zapoznania się z treściami zawartymi w Sklepie Internetowym. Umowa o świadczenie usługi zapoznania się z treściami zawartymi w Sklepie Internetowym, zostaje zawarta na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą zamknięcia przez Klienta domeny blackeyecoffee.pl, pod którą funkcjonuje Sklep Internetowy.  
   2)Konto Klienta.   
   a) Umowa o świadczenie usługi prowadzenia Konta Klienta zostaje zawarta na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą zgłoszenia przez Klienta żądania usunięcia Konta Klienta. Klient może w każdym czasie żądać usunięcia Konta Klienta, wysyłając odpowiednie oświadczenie Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Sprzedawcy wskazany w § 1 ust. 2 pkt. 7 Regulaminu lub pisemnie na adres do doręczeń Sprzedawcy wskazany w § 1 ust. 2 pkt. 7 Regulaminu, co jest jednoznaczne z rezygnacją z korzystania z Konta Klienta i stanowi wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi prowadzenia Konta Klienta.   
   b) W celu utworzenia Konta Klienta, Klient powinien dokonać rejestracji w Sklepie Internetowym. W tym celu powinien wykonać następujące czynności: – W domenie Sklepu Internetowego, w prawym górnym rogu, wybrać zakładkę „Moje konto”. Następnie po przekierowaniu na stronę logowania zaznaczyć pole wskazujące na akceptację Regulaminu, co jest jednoznaczne z zapoznaniem się z nim przez Klienta i zaaprobowaniem postanowień w nim zawartych po czym wcisnąć przycisk „Zarejestruj się” – Po przekierowaniu do Formularza Rejestracyjnego, wypełnić rubrykę z adresem e-mail, następnie wejść w link aktywacyjny, który przyjdzie na podany wcześniej adres mailowy, wchodząc w niego należy utworzyć nowe hasło do konta; 

   c) Po utworzeniu Konta Klienta, Klient ma możliwość zalogowania się do niego, wybierając w domenie Sklepu Internetowego, w prawym górnym rogu, zakładkę „Moje konto”. W celu zalogowania do Konta Klienta, Klient powinien podać adres e-mail wskazany podczas rejestracji oraz hasło.   
   d) Po utworzeniu Konta Klienta, Klient ma możliwość edytowania i uzupełnienia swoich danych, danych do wysyłki oraz danych do faktury, takich jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, e-mail, telefon, ulica,  numer domu, miasto, kod pocztowy, województwo.  
   3) Formularz Zamówienia.   
   a) Umowa o świadczenie usługi korzystania z Formularza Zamówienia ma charakter jednorazowy i jest zawierana na czas oznaczony. Umowa ta ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania składania Zamówienia.   
   b) Sposób korzystania z Formularza Zamówienia i złożenia Zamówienia, został szczegółowo opisany w § 4 Regulaminu.

§ 3 Warunki korzystania ze Sklepu Internetowego

1. Sprzedawca dołoży najwyższej staranności w celu zapewnienia w pełni komfortowego i bezpiecznego korzystania przez Klienta Usług, w tym składania Zamówienia w ramach Sklepu Internetowego. Sprzedawca zapewnia działanie systemu teleinformatycznego, którym się posługuje, umożliwiającego Klientowi korzystanie ze Sklepu Internetowego w sposób uniemożliwiający dostęp (w tym pozyskiwanie i modyfikowanie) osób nieuprawnionych do treści przekazu składającego się na dostarczaną Usługę, w szczególności przy wykorzystaniu środków technicznych w postaci technik kryptograficznych odpowiednich dla właściwości świadczonej usługi oraz zapewniający jednoznaczną identyfikację stron Usługi świadczonej drogą elektroniczną. Tym niemniej Sprzedawca oświadcza, że korzystanie z Usług świadczonych drogą elektroniczną, o których mowa w Regulaminie, może wiązać się z typowymi, powszechnie znanymi ryzykami związanymi z wykorzystywaniem sprzętu informatycznego i sieci Internet. W związku z powyższym Sprzedawca zaleca stosowanie przez Klienta środków służących zwiększeniu bezpieczeństwa i zminimalizowaniu możliwości wystąpienia takich ryzyk. 

2. Sprzedawca oświadcza, że do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym się posługuje, w celu możliwości korzystania z oferowanych przez niego Usług w ramach funkcjonującego Sklepu Internetowego, w tym składania Zamówienia, niezbędne jest spełnienie przez sprzęt oraz oprogramowanie Klienta następujących warunków technicznych:  
   1) Komputer, laptop, telefon lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu;  
   2) Dowolna przeglądarka internetowa zaktualizowana do najnowszych wersji, bez dodatków zmieniających pracę przeglądarki, m.in.: Chrome, FireFox, Internet Explorer, Opera 
   3) Obsługa JavaScript oraz technologii Cookies; 
   4) Aktywny dostęp do sieci Internet (łącze internetowe)  
   5) W celu korzystania z Usługi prowadzenia Konta Klienta, złożenia Zamówienia poprzez Formularz Zamówienia oraz usługi Newsletter, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej. 
3. Sprzedawca oświadcza, a Klient przyjmuje do wiadomości, że Klientowi zakazane jest dostarczanie w ramach korzystania z Usług dostępnych w Sklepie Internetowym, treści o charakterze bezprawnym, w szczególności treści naruszających dobra osobiste osób trzecich, nieprawdziwych, wulgarnych, sprzecznych z dobrymi obyczajami, naruszających zasady współżycia społecznego, wprowadzających w błąd lub mogących narazić Sprzedawcę lub osoby trzecie na powstanie szkody. 
4. Klient jest uprawniony do złożenia reklamacji dotyczącej świadczonych przez Sprzedawcę Usług oraz funkcjonowania Sklepu Internetowego (z wyłączeniem reklamacji z tytułu rękojmi zakupionego Produktu, która została opisana w §7 Regulaminu).  
   1) Reklamacja, o której mowa powyżej, może zostać złożona przez Klienta w dowolnej formie, jednakże w celu usprawnienia postępowania reklamacyjnego zaleca się złożenie reklamacji w formie elektronicznej na adres e-mail Sprzedawcy wskazany w § 1 ust. 2 pkt. 7 Regulaminu lub pisemnej na adres do doręczeń Sprzedawcy wskazany w § 1 ust. 2 pkt. 7 Regulaminu.  
   2) Klient powinien zawrzeć w reklamacji opis problemu, w związku, z którego zaistnieniem składa reklamację.  
   3) Sprzedawca, rozpatrzy zgłoszoną przez Klienta reklamację bez zbędnej zwłoki, jednakże nie później niż w terminie 30 dni i poinformuje Klienta o sposobie jej rozpatrzenia za pośrednictwem poczty elektronicznej lub w formie pisemnej na wskazany przez Klienta adres, w zależności od formy zgłoszenia reklamacji, chyba że Klient zastrzegł formę, w jakiej Sprzedawca powinien udzielić mu odpowiedzi na reklamację.

§ 4 Zamówienia

  1.  Informacje zawarte w domenie blackeyecoffee.pl, pod którą funkcjonuje Sklep Internetowy, w tym przedstawione przez Sprzedawcę Produkty, nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 459) (dalej jako: Kodeks Cywilny), a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia umowy sprzedaży Produktu. 
  2.  Klient może składać Zamówienia w Sklepie Internetowym przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. 
  3.  Ceny zawarte w Sklepie Internetowym, zamieszczone przy danym Produkcie, stanowią ceny brutto i nie obejmują kosztów dostarczenia Produktu do Klienta. 
  4.  Klient zostanie poinformowany o łącznej cenie zamawianego Produktu, wraz z opłatą za jego dostarczenie, po wskazaniu w Formularzu Zamówienia imienia, nazwiska, telefony, adresu e-mail, ulicy, Województwa zamówienia, kodu pocztowego miejscowości, do której Produkt ma zostać dostarczony oraz sposobu dostawy i płatności (opisany w § 5 Regulaminu). Kwota do zapłaty, która wyświetli się po wykonaniu tych czynności, obejmuje wszelkie koszty, które Klient zobowiązany będzie ponieść, w związku z zawarciem umowy sprzedaży zamawianego Produktu. 
  5.  W celu złożenia Zamówienia Klient powinien w domenie Sklepu Internetowego wykonać następujące czynności:
  6. Zaznaczyć rozmiar, gramaturę, kolor, rodzaj mielenia, pojemność a także inne elementy określające interesujący go Produkt, jeżeli istnieje możliwość ich wyboru, a następnie wybrać polecenie „Dodaj do koszyka”;  
  7. W prawym górnym rogu wybrać zakładkę „Koszyk”;  
  8. Po przekierowaniu do koszyka, wyświetli się podsumowanie dodanych do koszyka Produktów, aby zobaczyć pełne podsumowanie koszyka w celu wprowadzenia kuponu należy wybrać „Zobacz koszyk” i następnie po pełnym podsumowaniu i opcjonalnym dodaniu kuponu z kodem przejść do formularza zamówienia klikając „Przejdź do płatności”. Ewentualnie można pominąć krok podsumowania koszyka, przechodząc bezpośrednio do formularza zamówień klikając „Zamówienie”.
  9. Składanie Zamówienia można kontynuować logując się do „Konta Klienta” albo kontynuować jako „gość”, wybierając odpowiednio polecenie „Zaloguj” bądź pomiń logowanie kontynuując zakupy jako osoba niezarejestrowana.  
  10. Po przekierowaniu do Formularza Zamówienia, należy wypełnić pola, takie jak: imię, nazwisko, telefon, województwo, kod pocztowy, adres e-mail, ewentualnie zaznaczyć „Chcesz fakturę VAT?” i podać NIP oraz nazwę firmy.  Po czym wyświetli się sposób dostawy oraz sposób płatności z łączną ceną do zapłaty, obejmującą cenę Produktu oraz koszt dostawy. Od tego momentu przy wszystkich dalszych czynnościach opisanych poniżej, Klient posiada podgląd informacji o łącznej cenie, którą zobowiązany będzie zapłacić. Następnie w celu zakupu należy zaznaczyć pole wskazujące na akceptację Regulaminu, co jest jednoznaczne z zapoznaniem się z nim przez Klienta i zaaprobowaniem postanowień w nim zawartych.
  11.  Po wykonaniu powyższych czynności, w celu złożenia Zamówienia należy wybrać polecenie „Kupuję i płacę”;  
  12. W przypadku wybrania płatności z góry za pomocą przelewu internetowego nastąpi przekierowanie na domenę internetową wybranego przez Klienta serwisu płatności internetowej, w którym należy dokonać płatności. 
  13.  Po złożeniu Zamówienia, Sprzedawca przekaże Klientowi na wskazany przez niego adres e-mail, potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji, które stanowi przyjęcie oferty złożonej przez Klienta. Z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji, dochodzi do zawarcia pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem umowy sprzedaży (dalej jako: Umowa Sprzedaży). 
  14. Sprzedawca przekaże Klientowi na wskazany przez niego adres e-mail potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży wraz z jej warunkami.

§ 5 Płatność

1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące metody płatności z tytułu zawartej Umowy Sprzedaży:  
   1) Płatność przelewem na konto bankowe Sprzedawcy, prowadzone przez mBank S.A. z siedzibą w Warszawie, pod numerem: 76 1140 2004 0000 3802 8459 6991 W tytule przelewu Klient powinien wskazać numer Zamówienia, przekazany przez Sprzedawcę w wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie Zamówienia do realizacji.  
   2) Płatność przelewem, za pośrednictwem systemu płatności mBank – paynow. W tytule płatności Klient powinien wskazać numer Zamówienia, przekazany przez Sprzedawcę w wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie Zamówienia do realizacji. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest mBank – paynow.
   3).Płatność kartą płatniczą:
* Visa
* Visa Electron
* MasterCard
* MasterCard Electronic
* Maestro
2. Płatność gotówką przy odbiorze przesyłki, jednakże metoda ta jest dostępna wyłącznie w przypadku wysyłki zakupionego Produktu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 
3. W przypadku wyboru metod płatności, o których mowa w § 5 ust. 1 pkt. 1, 2 oraz 3 Regulaminu, Klient zobowiązany jest dokonać płatności w terminie 7 dni, od dnia otrzymania od Sprzedawcy potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji. 

4. W przypadku niedokonania przez Klienta płatności w terminie, o którym mowa w § 5 ust. 3 Regulaminu, Sprzedawca wyznaczy Klientowi dodatkowy termin do dokonania płatności, wysyłając Klientowi informację na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej, z zagrożeniem, iż w razie bezskutecznego upływu dodatkowego terminu będzie uprawniony do odstąpienia od zawartej Umowy Sprzedaży. W przypadku niedokonania płatności w wyznaczonym przez Sprzedawcę dodatkowym terminie, Sprzedawca prześle Klientowi na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, co będzie jednoznaczne z anulowaniem Zamówienia.
5. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

§ 6 Dostawa

1. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Produkt będący przedmiotem Umowy Sprzedaży bez wad. 
2. Sprzedawca dostarczy Produkt na adres wskazany przez Klienta w Formularzu Zamówienia, a w przypadku składania Zamówienia za pośrednictwem Konta Klienta, na wskazany przez Klienta adres do wysyłki, jeśli jest on inny od adresu Klienta. 
3. Sprzedawca realizuje dostawę za pośrednictwem firm kurierskich, paczkomatów na terenie Polski, wysyłki zagraniczne realizowane tylko i wyłącznie przez firmy kurierskie po opłaceniu w całości zamówienia.
4. Sprzedawca realizuje dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, UE oraz po za UE zgodnie z obowiązującymi przepisami dla danego kraju odbiorcy. 
5. Termin dostawy zakupionego Produktu do Klienta na terenie Polski wynosi od 1 do 4 Dni roboczych, chyba że w Sklepie Internetowym przy zakupionym Produkcie wskazany został dłuższy termin dostawy. Termin dostawy wskazany w Sklepie Internetowym obejmuje Dni robocze. Dostawy po za granice Rzeczypospolitej Polskiej realizowane są zgodnie z harmonogramem, regulaminem i terminami firm kurierskich.
6. Początek biegu terminu dostawy rozpoczyna się w sposób następujący:  
   1) W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem na konto bankowe Sprzedawcy – od dnia wpłynięcia na rachunek bankowy Sprzedawcy płatności z tytułu zawartej Umowy Sprzedaży;  
   2) W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, za pośrednictwem zewnętrznego systemu płatności mBank – paynow  – od dnia otrzymania przez Sprzedawcę informacji z systemu płatności mBank – paynow o dokonaniu przez Klienta płatności z tytułu zawartej Umowy Sprzedaży;  
   3) W przypadku wyboru płatności przy odbiorze przesyłki – od dnia przekazania Klientowi na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji.
   4) W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności kartą- od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji transakcji.

§ 7 Rękojmia

1. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Produkt będący przedmiotem Umowy Sprzedaży bez wad. 
2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność względem Klienta, jeżeli zakupiony przez niego Produkt ma wadę fizyczną lub prawną, w oparciu o rękojmię, według zasad uregulowanych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. 
3. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. 
4. W przypadku wystąpienia wady, uzasadniającej odpowiedzialność Sprzedawcy na podstawie rękojmi, Klient ma możliwość zgłoszenia Sprzedawcy reklamacji. 
5. Oświadczenie obejmujące reklamację Klient może złożyć w dowolnej formie, jednakże w celu usprawnienia postępowania reklamacyjnego zaleca się złożenie reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Sprzedawcy: biuro@conceptfood.pl lub w formie pisemnej na adres do doręczeń Sprzedawcy: Concept Food Sp. z o.o.  02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 47 lok. 10. 
6. Klient zgłaszający reklamację zobowiązany jest dostarczyć Produkt dotknięty wadą na koszt Sprzedawcy, na adres do doręczeń wskazany w § 7 pkt. 5 Regulaminu. 
7. Sprzedawca ustosunkuje się do zgłoszonej reklamacji w terminie 30 dni i poinformuje Klienta o sposobie jej rozpatrzenia, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub w formie pisemnej na wskazany przez Klienta adres, w zależności od formy zgłoszenia reklamacji chyba, że Klient zastrzegł formę w jakiej Sprzedawca powinien udzielić mu odpowiedzi na reklamację.

§ 8 Pozasądowe sposoby dochodzenia roszczeń

1. Klient ma możliwość korzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących zasad dostępu do tych procedur, Klient może m.in. zwrócić się do Powiatowego (Miejskiego) Rzecznika Konsumentów, Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej, organizacji konsumenckich takich jak Federacja Konsumentów czy Stowarzyszenie Konsumentów Polskich, a także zapoznać się z informacjami dostępnymi na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod następującą domeną internetową: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php. 
2. Sprzedawca informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/… dostępna jest funkcjonująca na szczeblu unijnym, platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami (platforma ODR). 
3. Sprzedawca równocześnie oświadcza, że nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U. z 2016 r. poz. 1823).

§ 9 Wymiana

1. Niezależnie od procedury odstąpienia od umowy wskazanej w § 10 Regulaminu, Klient ma możliwość wymiany zakupionego Produktu (dalej jako: Wymiana Produktu). 
2. Wymiana Produktu może zostać dokonana na taki sam Produkt lub dowolny inny Produkt o tej samej gramaturze/pojemności, pod warunkiem, że jest on dostępny w Sklepie Internetowym z wyłączeniem produktów określonych w § 9 ppkt 12. 
3. W celu skorzystania z Wymiany Produktu, Klient powinien zgłosić chęć wymiany, kontaktując się ze Sprzedawcą za pośrednictwem adresu e-mail biuro@conceptfood.pl. Do wiadomości przesłanej Sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej, Klient powinien dołączyć m.in. numer zamówienia, paragon lub fakturę, datę dostarczenia Produktu, którego dotyczy wymiana oraz interesujący go Produkt, na który wymiana ma zostać dokonana.

3a. Adres do doręczeń, Concept Food Sp. z o.o. ul. Domaniewska 47 lok. 10, 02-672 Warszawa.
4. Klient powinien złożyć oświadczenie o chęci Wymiany Produktu w terminie 14 dni od dnia dostarczenia Produktu do Klienta. 
5. Sprzedawca, po otrzymaniu wiadomości e-mail, o której mowa w § 9 ust. 3 Regulaminu, poinformuje Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej czy interesujący go Produkt – na który miałaby zostać dokonana wymiana – jest dostępny. 
6. Po otrzymaniu od Sprzedawcy wiadomości e-mail z potwierdzeniem dostępności Produktu, na który zostanie dokonana wymiana, Klient powinien odesłać niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni, Produkt podlegający wymianie, na adres do doręczeń Sprzedawcy, wskazany w § 9 ppkt. 3a Regulaminu. 
7. Po dostarczeniu Sprzedawcy Produktu podlegającego wymianie, Sprzedawca niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni, dostarczy Klientowi interesujący go Produkt, na który zostanie dokonana wymiana. Sprzedawca może wstrzymać się z dostarczeniem Klientowi Produktu, do momentu dopłacenia przez Klienta różnicy w cenie, o której mowa w § 9 ust. 8 Regulaminu, w przypadku, gdy Produkt, na który zostanie dokonana wymiana, jest droższy od Produktu podlegającego wymianie. 
8. Ewentualna różnica w cenie pomiędzy Produktem podlegającym wymianie, a Produktem, na który zostanie dokonana wymiana, rodzi obowiązek zwrotu różnicy w cenie przez Sprzedawcę Klientowi – w przypadku, gdy Produkt, na który zostanie dokonana wymiana jest tańszy, albo dopłaty różnicy w cenie przez Klienta Sprzedawcy – w przypadku, gdy Produkt, na który zostanie dokonana wymiana, jest droższy od Produktu podlegającego wymianie. 
9. Sprzedawca zobowiązany jest zwrócić Klientowi różnicę w cenie, o której mowa w § 9 ust. 8 Regulaminu, w terminie 14 dni od dnia dostarczenia mu Produktu podlegającego wymianie. Zwrot różnicy w cenie nastąpi przelewem, na wskazane przez Klienta konto bankowe. 
10. Klient zobowiązany jest dopłacić Sprzedawcy ewentualną różnicę w cenie, o której mowa w § 9 ust. 8 Regulaminu, w terminie 7 dni od dnia otrzymania od Sprzedawcy potwierdzenia dostępności interesującego go Produktu, na który zostanie dokonana wymiana. Dopłata różnicy w cenie powinna nastąpić przelewem, na konto bankowe Sprzedawcy, wskazane w § 5 ust. 1 pkt. 1 Regulaminu. 
11. Koszty dostarczenia do Klienta Produktu, na który zostanie dokonana wymiana, ponosi Klient.

12. Wymianie nie podlega towar na specjalne zamówienie klienta, który nie może zostać ponownie sprzedany. Wymianie nie podlegają kawy mielone, które klient zaznaczył w zamówieniu oraz otwarte opakowania produktów spożywczych takie jak np. kawa, napoje i tym podobne.

§ 10 Odstąpienie od umowy

1. Klient będący Konsumentem może w terminie 14 dni odstąpić od zawartej Umowy Sprzedaży oraz umowy o świadczenie Usług, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w § 10 ust. 12 Regulaminu (dalej jako: Odstąpienie od umowy). 
2. Prawo Odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.). Konsument nie będzie zatem przykładowo uprawniony do Odstąpienia od umowy, w sytuacji, gdy zakupiony przez niego Produkt jest nieprefabrykowany, zostanie wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub będzie służył zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Konsument nie będzie uprawniony do Odstąpienia od umowy w przypadku, gdy przedmiotem umowy będzie Produkt personalizowany, posiadający np. naszycia, napisy lub inne elementy dostosowane do Konsumenta i przez niego określone, czyniące Produkt niepowtarzalnym. 
3. Bieg terminu do Odstąpienia od umowy, rozpoczyna się w przypadku Umowy Sprzedaży od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Produktu do Klienta, a w przypadku umowy o świadczenie Usług, od dnia jej zawarcia. 
4. Konsument może Odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. 
5. Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu. Dla usprawnienia procedury Odstąpienia od umowy, Sprzedawca zaleca skorzystanie z przygotowanego przez niego formularza odstąpienia, który stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu. 
6. Oświadczenie o odstąpieniu może zostać złożone w formie pisemnej, na adres do doręczeń Sprzedawcy wskazany w §1 ust. 2 ppkt. 7 Regulaminu. Klient posiada również możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu w formie elektronicznej, na adres e-mail wskazany w §1 ust. 2 ppkt. 7 Regulaminu.
7. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o Odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu do Konsumenta. 
8. Jeśli Konsument wybrał sposób dostarczenia Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 
9. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 
10. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 
11. Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. 
12. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu do Sprzedawcy. 
13. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Produktu.

14. Sprzedawca nie przyjmuje zwrotów produktów spożywczych które zostały otwarte przez konsumenta i nie posiadają żadnych wad które podlegają reklamacji, oraz produktów na specjalne zamówienie konsumenta dokonane po przez sklep internetowy.

§ 11 Ochrona danych osobowych

§ 12 Polityka Prywatności

§ 13 Postanowienia końcowe

1. Regulamin jest dostępny dla Klientów w na stronie sklepu www.blackeyecoffee.pl, pod którą funkcjonuje Sklep Internetowy, w sposób umożliwiający zapoznanie się z jego treścią, jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie, a także na stronie internetowej www.conceptfood.pl, Concept Food Sp. z o.o. jest właścicielem marki The Black Eye Coffee oraz sklepu internetowego www.blackeyecoffee.pl. Ponadto, w przypadku zawarcia Umowy Sprzedaży, Regulamin z Polityką prywatności (RODO) jest dostępny do pobrania na stronie blackeyecoffee.pl

POLITYKA PRYWATNOŚCI – Concept Food Sp. z o.o.


Niniejsza Polityka Prywatności określa, w jaki sposób Sprzedawca przetwarza dane osobowe i zapewnia stosowanie przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej zwane także: „RODO”.
Polityka prywatności dotyczy danych osobowych, które przetwarzane są przez Producenta/Sprzedawcę podczas i w związku z wykonywaniem jego działalności gospodarczej. Sprzedawca przykłada szczególną wagę i troskę o ochronę prywatności zebranych informacji na temat osób, dokonujących transakcji lub korzystających z usług Concept Food Sp. z o.o., w szczególności informacji, które identyfikują osobę, zwane w dalszej części “Danymi Osobowymi “.

1.Administrator Danych Osobowych

Administratorem Twoich Danych Osobowych jest Concept Food Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie (02-672), ul. Domaniewska 47 lok. 10, NIP: 5213989836, REGON: 523493905, KRS 0000996734, Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy dla Warszawa Mokotowa zwana dalej także: „Producentem, Sprzedawcą lub Usługodawcą oraz Producentem/Sprzedawcą/Usługodawcą”.


Producent/Sprzedawca/Usługodawca wskazuje dane kontaktowe:
e-mail: rodo@conceptfood.pl telefon: +48 730 612 769

Sprzedawca informuje, że nie ma prawnego obowiązku ustanowienia inspektora ochrony danych osobowych.

2.Twoje Dane Osobowe.


Sprzedawca zbiera Dane Osobowe przy wykorzystaniu swojego Serwisu pod adresem www.conceptfood.pl, www.blackeyecoffee.pl, www.sanockifitcompany.com. Może to mieć miejsce w szczególności podczas:
• Dokonywania zakupów za pośrednictwem Serwisu lub u Przedstawicieli Sprzedawcy
• kontaktu mailowego, także przy wykorzystaniu formularza udostępnionego na stronie internetowej www.conceptfood.pl, www.blackeyecoffee.pl, www.sanockifitcompany.com
• rejestracji Konta Użytkownika w Serwisie
• rozpatrywania przez Sprzedawcę Twojego indywidualnego zapytania, reklamacji lub prośby na przykład na skutek złożonego wniosku, zapytania, skargi
• prowadzonej korespondencji zarówno w formie elektronicznej jak i tradycyjnej papierowej, na przykład w celu rozpatrzenia żądania, wniosku, reklamacji, udzielenia odpowiedzi na pytania itp.
• przeglądania przez Ciebie strony internetowej www.conceptfood.pl, www.blackeyecoffee.pl, www.sanockifitcompany.com

Dane Osobowe, które pozwolą Producentowi/Sprzedawcy/Usługodawcy zidentyfikować określoną osobę lub skontaktować się z nią, są gromadzone, gdy zostaną przekazane dobrowolnie przez osobę, której dotyczą jak również wtedy, gdy wymóg podania danych jest warunkiem zawarcia umowy. Na przykład, Sprzedawca może zbierać Dane Osobowe, aby świadczyć usługi na rzecz osoby, której dane dotyczą albo nawiązać z nią relacje o charakterze gospodarczym albo odpowiedzieć na pytania bądź wnioski kierowane przez taką osobą.
W niektórych sytuacjach obowiązek podania Danych Osobowych wynika wprost z przepisów prawa, np. dla potrzeb udokumentowania sprzedaży fakturą. Jeśli Dane Osobowe nie zostaną podane przez osobę, której dotyczą, nie będziemy w stanie świadczyć usługi. Sprzedawca zbiera także Dane Osobowe, gdy osoby nawiązują z nami relacje gospodarcze lub handlowe, na przykład poszukując współpracy bądź stając się klientem lub dłużnikiem Sprzedawcy.
Sprzedawca nie prosi klientów Serwisu o przekazanie lub przesyłanie skanów żadnych dokumentów stwierdzających tożsamość.

3.Dane Osobowe zbierane za pośrednictwem strony internetowej


Dane Osobowe Sprzedawca zbiera za pośrednictwem strony internetowej www.conceptfood.pl, www.blackeyecoffee.pl, www.sanockifitcompany.com. Strony internetowej, w której działa Serwis Sprzedawca może gromadzić Dane Osobowe, gdy złożysz zapytanie poprzez formularz kontaktowy. Strona internetowa zbiera ogólne informacje, w tym adres protokołu internetowego (IP) i typ przeglądarki urządzenia używanego do uzyskania dostępu. Żadna z tych informacji nie jest używana do identyfikacji pojedynczego użytkownika. Sprzedawca wykorzystuje adresy IP zbierane w trakcie połączeń internetowych w celach technicznych, związanych z administracją serwerami oraz do zbierania ogólnych, statystycznych informacji, jak również w celach bezpieczeństwa, w tym ewentualnej identyfikacji automatycznych programów do przeglądania treści obciążających serwer.
Sprzedawca wykorzystuje także pliki “cookies” (małe pliki używane do zarządzania sesjami przeglądania Internetu), które mogą pokazać, czy Twoje urządzenie internetowe odwiedziło wcześniej stronę internetową www.conceptfood.pl, www.blackeyecoffee.pl, www.sanockifitcompany.com. Wiele przeglądarek internetowych pozwala kontrolować sposób korzystania z plików „cookie”. Jeśli pliki „cookie” są wyłączone, może nie być możliwe korzystanie ze wszystkich funkcji strony internetowej Serwisu Sprzedawcy.


4. Inne sposoby zbierania Danych Osobowych

Jeśli wchodzisz z nami w interakcję za pośrednictwem któregoś z naszych kanałów społecznościowych (np. facebook, twitter, instagram, tik tok, youtube), Sprzedawca zbiera szczegóły tej interakcji oraz konto mediów społecznościowych lub nazwę użytkownika, która jest używana.
Więcej informacji na temat gromadzenia i wykorzystywania danych przez Facebook, lub Twitter i na temat ochrony prywatności można znaleźć na poniższych stronach administratorów każdego z portali społecznościowych:
Ochrona danych/porady dot. prywatności wydane przez Facebook: http://www.facebook.com/policy.php Ochrona danych/porady dot. prywatności wydane przez Twitter: https://twitter.com/privacy
Ochrona danych/porady dot. prywatności wydane przez TikTok: https://www.tiktok.com/legal/page/eea/privacy-policy/pl-PL
Ochrona danych/porady dot. prywatności wydane przez YouTube:
https://www.youtube.com/intl/ALL_pl/howyoutubeworks/user-settings/privacy/

5. Informacje o szczególnym charakterze Danych Osobowych


Producent/Sprzedawca/Usługodawca nie zbiera żadnych Danych Osobowych o szczególnym charakterze, w tym informacji o stanie zdrowia ani Danych Osobowych z żadnych rejestrów karnych.

6. Twoje Dane Osobowe – Przetwarzanie


Sprzedawca będzie przetwarzał Twoje Dane Osobowe wyłącznie w celach, dla których zostały one przez Ciebie przekazane, w celach bezpośrednio związanych z działalnością gospodarczą Sprzedawcy oraz jego Serwisu pod adresem www.conceptfood.pl, www.blackeyecoffee.pl, www.sanockifitcompany.com.
Główne cele, w których Sprzedawca może wykorzystywać Twoje Dane Osobowe, to:
• przyjmowanie zamówień na towary,
• realizacji zawartych umów, w tym dokonania rozliczeń i dostawa zakupionych towarów,
• dochodzenia roszczeń,
• rozpatrywania i obsługi zgłoszeń reklamacyjnych, zapytań czy wniosków.


7. Podstawy Prawne przetwarzania Danych Osobowych

Twoje Dane Osobowe, w powyższych celach, mogą być przetwarzane na podstawie przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE:
• art. 6 ust. 1 lit. a) (tj. Twojej zgody),
• art. 6 ust. 1 lit. b) (tj. umowy, którą z nami została zawarta),
• art. 6 ust. 1 lit. c) (tj. ciążących na nas obowiązków prawnych),
• art. 6 ust. 1 lit. f) (tj. naszym prawnie uzasadnionym interesie, który może polegać na przykład na należytym rozpatrzeniu złożonej przez Ciebie reklamacji),
• art. 9 ust. 2 lit. a) (tj. Twojej zgody).

8. Przekazywanie Danych Osobowych

Twoje Dane Osobowe Sprzedawca może przekazać wyłącznie następującym grupom podmiotów:
• osobom upoważnionym przez Sprzedawcę – pracownikom, współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do Twoich Danych Osobowych, aby wykonywać swoje obowiązki,
• podmiotom przetwarzającym dane na polecenie Sprzedawcy – którym Sprzedawca jako administrator zleci czynności wymagające przetwarzania Danych Osobowych, na przykład, firmom realizującym płatności elektroniczne, podwykonawcom, którym Sprzedawca będzie musiał przekazać Twoje Dane Osobowe, aby należycie wykonać usługę, kurierom realizującym dostawcy lub podmiotom, które uczestniczą w rozpatrywaniu roszczeń lub reklamacji kierowanych do Sprzedawcy,
• podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom, organom ścigania, bankom itp..

9. Dane Osobowe poza Unię Europejską

Sprzedawca może przekazywać Twoje Dane Osobowe do innych krajów, w tym do krajów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (“EOG”), które mogą nie mieć takich samych przepisów o ochronie danych, jak prawa obowiązujące w Polsce. W przypadku przekazywania Danych Osobowych do krajów spoza EOG, Sprzedawca podejmie odpowiednie kroki w celu zapewnienia, że Twoje Dane Osobowe są objęte tym samym poziomem ochrony, co opisano w niniejszej Polityce Prywatności i przepisach RODO.

10. Jak długo będziemy przetwarzać Twoje Dane Osobowe?

Dane Osobowe Sprzedawca przechowywać będzie przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w tej Polityce Prywatności a w szczególności do całkowitego upływu terminu przedawnienia wszystkich roszczeń, jakie mogą powstać w związku z zawartą przez Ciebie umową zakupu naszych towarów, chyba że dłuższy okres przechowywania jest wymagany lub dozwolony przez prawo. Sprzedawca przestrzega zasad retencji danych osobowych i okresów przyjętych przez w tej Polityce Prywatności. Maksymalny okres przechowywania Danych Osobowych może różnić się w zależności od rodzaju tych danych i celów ich przetwarzania.

11. Prawa w stosunku do przekazanych Sprzedawcy Danych Osobowych
Zgodnie z obowiązującymi przepisami masz prawo:


• żądania dostępu do swoich Danych Osobowych,
• żądania ich sprostowania,
• uzupełnienia niedokładnych informacji,
• do usunięcia Danych Osobowych,
• do ograniczenia przetwarzania Danych Osobowych,
• do przenoszenia Danych Osobowych
• do złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich Danych Osobowych. W przypadku gdy żądnie jest ewidentnie nieuzasadnione lub nadmierne, w szczególności ze względu na swój powtarzający charakter Sprzedawca może pobrać rozsądną opłatę, uwzględniając administracyjne koszty udzielenia informacji, prowadzenia komunikacji lub podjęcia żądanych działań albo odmówić podjęcia czynności,
• jeżeli przetwarzanie Danych Osobowych dokonywane jest na podstawie Twojej zgody przysługuje Ci prawo do jej wycofania w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania Twoich Danych Osobowych przez Sprzedawcę, którego Sprzedawca dokonywał na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.

Jeśli chcesz skorzystać z przysługujących Ci uprawnień skontaktuj się ze Sprzedawcą, korzystając z danych kontaktowych:
e-mail: rodo@conceptfood.pl, telefon: +48 730 612 769

W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie Twoich Danych Osobowych narusza przepisy RODO, masz również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych:
Urząd Ochrony Danych Osobowych
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
kancelaria@uodo.gov.pl infolinia: 606 950 000 tel.: 22 531 03 00

12. Obowiązek przekazania Danych Osobowych

Nie jesteś zobowiązany do dostarczania Sprzedawcy jakichkolwiek swoich Danych Osobowych. Niepodanie przez Ciebie Danych Osobowych spowoduje brak możliwości składania zamówień na towaru lub brak możliwości korzystania z usług oferowanych przez Serwis Sprzedawcy albo brak możliwości udzielenia odpowiedzi na Twoją reklamację bądź żądania do udzielania odpowiedzi na zadane pytanie.

13. Zabezpieczenie Danych Osobowych

Sprzedawca stosujemy środki techniczne i organizacyjne, aby chronić Twoje Dane Osobowe przed przypadkową bądź zamierzoną utratą, zniszczeniem lub dostępem osób nieupoważnionych. W przypadku przesyłania Danych Osobowych informacje przenoszone są w formie zaszyfrowanej, aby zapobiec ich nadużyciu przez osoby trzecie. Stosowane przez Sprzedawcę środki bezpieczeństwa są na bieżąco zmieniane i dostosowywane do rozwoju technologii.

15. Obowiązywanie niniejszej Polityki Prywatności


Niniejsza Polityka Prywatności obowiązuje od dnia 1 stycznia 2023 roku i może być zmieniona przez Sprzedawcę w dowolnym czasie, tak aby odpowiadała obowiązującym przepisom prawa i gwarantowała należyte zabezpieczenie Twoich Danych Osobowych.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Każdej osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, których administratorem jest Concept Food sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Domaniewska 47 lok. 10, 02-672 Warszawa, (dalej: „Sprzedawca”), a zwłaszcza:

Prawo dostępu do danych:

Osoba, której dane dotyczą ma prawo uzyskania od nas potwierdzenia czy jej dane są przetwarzane, uzyskania dostępu do danych oraz uzyskania informacji o celach przetwarzania, kategoriach danych osobowych, odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane osobowe zostały lub zostaną ujawnione, w szczególności o odbiorcach w państwach trzecich lub organizacjach międzynarodowych, w miarę możliwości planowanym okresie przechowywania danych osobowych, a gdy nie jest to możliwe, kryteriach ustalania tego okresu, o prawie do żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, informacji o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane osobowe nie zostały zebrane od osoby, której dane dotyczą – wszelkie dostępne informacje o ich źródle.

Prawo do sprostowania danych

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od nas niezwłocznego sprostowania dotyczących jej danych osobowych, które są nieprawidłowe oraz uzupełnienia niekompletnych danych osobowych.

Prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”)

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od nas niezwłocznego usunięcia dotyczących jej danych osobowych, w każdym przypadku, gdy dane nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane, gdy cofnęła zgodę na przetwarzanie danych osobowych, gdy złożyła sprzeciw wobec przetwarzania jej danych lub dane są przetwarzane niezgodnie z prawem.

Prawo do ograniczenia przetwarzania

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od nas ograniczenia przetwarzania danych, gdy kwestionuje ona prawidłowość danych, przetwarzanie jest niezgodne prawem, nie potrzebujemy już danych do celów przetwarzania lub wniosła sprzeciw wobec przetwarzania.
Prawo do przenoszenia danych
Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody lub umowy oraz ma charakter zautomatyzowany, osoba, której dane dotyczą ma prawo żądania od nas przekazania nadającym się do odczytu maszynowego dane osobowe jej dotyczące, które nam dostarczyła.

Prawo wniesienia sprzeciwu

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania jej danych osobowych opartego na naszym prawnie uzasadnionym interesie. W razie wniesienia takiego sprzeciwu nie będziemy mogli dalej przetwarzać Twoich danych osobowych, chyba że wykażemy istnienie ważnych, prawnie uzasadnionych, podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Twoich interesów, praw i wolności.

Prawo do wycofania zgody

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę. Wycofanie zgody nie ma wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, które było przez nas dokonywane na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można korzystać z danych kontaktowych określonych w niniejszej Polityce Prywatności, formularza kontaktowego dostępnego na stronie www.conceptfood.pl, www.blackeyecoffee.pl, www.sanockifitcompany.com lub przesłać pismo na adres siedziby Sprzedawcy:
Concept Food Sp. z o.o. ul. Domaniewska 47 lok.10, 02-672 Warszawa z dopiskiem „RODO” lub na adres mailowy: rodo@conceptfood.pl